بهمنظور حمایت از دانشجویان برجسته دکترای شیمی در دانشگاه صنعتی شریف و سطح کشور، به دو دانشجوی دکتری شیمی برگزیده، «جایزه دکتر محمدرضا سعیدی» اعطا میشود.